Yaklaşık 2 senedir geliştirilen ve modern dönemdeki onuncu V12 motorlu özel Ferrari modeli Omologata'nın örtüleri kaldırıldı. Özel bir Avrupalı müşteri için hazırlanan otomobil hayatına "standart" bir 812 Superfast olarak başlamış. Maranello'daki becerikli ekip neredeyse tüm gövde panellerini sökmüş ve Omologata ile donör aracın geriye kalan tek ortak özellikleri farları ve ön camı olmuş.

Geçmiş dönem GT'lerine selam veren bu nefes kesici makine üç katmanlı Rosso Magma adlı kırmızı renge boyanmış ve karbon detaylarla süslenmiş. Tamamı el işçiliği ile imal edilmiş özel alüminyum kaporta sayesinde bu 812, kökenlerine saygıda kusur etmeyen harika bir alete dönüşmüş. Omologato düzleştirilmiş oval ön ızgaradan fastback tarzı arka bölüme, arka cam üzerindeki yatay çıtalardan tekil stop elemanlarına her yerinden "tek" olduğunu belirtiyor.

2009 P540 Superfast Aperta'dan beridir ara sıra V12 motora sahip "özel üretim ve modern" modeller imal eden Ferrari'nin yeni ürünü de önceki 9 makine kadar etkileyici. Kırmızı renkli aracın kabininde kontrast etkisini elektrik mavisi rengindeki deri-Jeans Aunde kumaş karışımı koltuklar oluşturuyor. Koltuklar ve metal trim parçaları hariç her yerde siyah tercih edilmiş.

V12 motora güncelleme yapılıp yapılmadığı bilinmiyor. Hâlihazırda 6.5 litrelik ünite 800 bg (588 kW) güç, 718 Nm tork üretebiliyor. Bu arada belirtelim, şu anda gördüğünüz araç casus fotoğraflarını gördüğünüz ateşli 812 prototipi bu değil. Ferrari o model için geliştirdiği V12'yi burada kullanmış olabilir fakat bu konuda bir bilgi yok.